lauantai 26. lokakuuta 2013

Haavat ja hirveät!

Hei taas! En kirjottanu nyt pariin päivään kun ei ollut aikaa -.-
Mutta nyt me ollaan yksien tuttujen tykönä juhlimassa synttäreitä ja ollaan täällä yötä :) Mie ja isi tultiin vasta tänään mutta äiti ja mun veljet tuli jo eilen, koska mulla oli tänään aamulla kasvomaalauskurssi jonne me mentiin Ronjan kansen :D Ja Ronja tuli meille eilen yökylään.
Me maalasimma toistemme naamat: eli Ronja mun ja mie sen. Mie maalasin sen kasvot niin että toinen puoli oli pinkki ja toinen valkonen. Siihen keskelle tehin semmosia onpelemisjälkiä, joten näytti siltä että sen naama ois ommeltu yhteen :) Ronja maalas mun kasvot niin että mulla oli naarmu, mustelme ottassa ja sitte maalas mun silmäluomiin silmät! :D Se ohjaaja oli tosi taitava ja se teki kaikille myös semmosia tosi aidon näkösiä naarmuja vahalla. Joten sieltä kun tulin kotiin niin isin kans tultiin sit tänne. Maanantaina lähdetään koulun kans johonki teatteriin, ja sitte mennään tekeen käsitöitä. Moimooi!<3
Bella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti