perjantai 14. helmikuuta 2014

Kuulumisia

Hyvää ystävänpäivää! :)

Nyt oon taas huomaamatta pitäny taukoa, mut kirjotan nyt viimeisimpiä kuulumisiani ja laitan kuvii ;)
Olin viime sunnuntaina ratsastamassa. Menin sinne jo puol kaheksi ja tunti alko kahelta. Ratsastin Liinalla ja se mni hyvin :D Olin kahen aikusen kans. Tunnin jälkeen jäin tallille auttamaan hevosten kans. Hain hevosia, ruokin niitä, harjailin ja olin Veran kans. Niille jotka ei tiiä kuka Vera on niin se on tallikoira, heh :D Vera oli oikeestaan kokajan siinä touhussa mukana joten en ainakaan joutunu olemaan yksin :) Puol seittemältä äiti sitte tuli hakemaan mua. Meen tänä viikon lauantaina sinne taas ja oon koko päivän :D

                                          Veera <3

                                          Jinka <3

                                          Vera <3
                                          Passe ja Cumu <33



                                         Ja Rasse <3
Noissa oli vähän huono laatu, sori :/

Bella <3

2 kommenttia: